Guadalupe

Um hotel em Guadalupe? O Club Med é bem mais do que isso! Situado em uma das mais belas praias do Caribe, o Club Med oferece várias atividades adaptadas a cada membro da família. No Village La Caravelle, você vai desfrutar de acomodações com todo o conforto e se deliciar com uma cozinha saborosa e criativa.

La Caravelle

La Caravelle, on the Grande-Terre "wing" of Guadeloupe, welcomes you for a superb all-inclusive holiday on this French West Indian island. Between Club Med sports - windsurfing, sailing, flying trapeze and more - and chilling on the beach, you'll find the perfect balance to ensure you of a total "getaway" holiday. Guadeloupe's most beautiful beach is all yours! From July 2019, new products to discover in your Resort, with an enriched offer for families, and new experiences that everyone can enjoy.