Martinica

Férias na Martinica All Inclusive? Escolha a experiência Club Med. Além das atividades compreendidas no seu pacote, o Club Med oferece férias inesquecíveis, graças a acomodações de alto padrão, à beira-mar. Você desfrautará de uma cozinha saborosa e inventiva, e cada membro da família poderá escolher entre várias atividades.

Les Boucaniers

Our colourful Boucaniers Resort is the perfect place for an all-inclusive holiday in the sun - a sublime setting and ideal temperature. Club Med has pulled out all the stops to ensure you of a myriad of marvellous sports and a dream holiday in Martinique, in the beautifully intimate setting of a bungalow in the heart of a tropical garden.