L'Alpe d'Huez

Club Med
L'Alpe d'Huez

França

Prepare-se para encantar-se com a imagem das monta…

Nestled in a hollow of the Massif des Grandes Rousses, the Club Med Alpe d'Huez 4Ψ Resort has a large terrace and 18-metre pool that stretch out above the pastures of Huez and the Oisans Valleys. Biking paradise, yes, but there's more to it than that: l'Alpe d'Huez is youthful, sporty and popular with both fans of sport and new types of thrills, as well as lovers of nature, well-being, and large families. The Dauphiné is a delight for the eyes and the taste buds. Head off to explore its traditional architecture, its artisans and its local producers.

Informações úteis

• L ALPE D HUEZ
  • Isère FRANÇA

Nearest arrival points :

Transfers de/para aeroporto Grenoble-St Geoirs

Transfers de/para aeroporto de Lyon

Transfers de/para estação de Grenoble

Transfers de/para aeroporto de Chambéry-Voglans

Transfers de/para aeroporto de Genebra-Cointrin

O que está incluso em sua estada?

• Cozinha Gourmet
  • Bar & Lanches
  • Esportes & Atividades
  • Entretenimento diário & noturno
  • Open Bar

*at extra cost

1.Defina seu critério

Duração da estada

Transporte de

• Todos os preços divulgados têm por base quarto duplo, por adulto, categoria club. Valores estão sujeitos à disponibilidade, lugares limitados. Preço e disponibilidade checados há 24 horas.

2.Selecione o número de convidados para personalizar sua cotação.