L'Alpe d'Huez

França

L'Alpe d'Huez

França

Prepare-se para encantar-se com a imagem das monta…

Nestled in a hollow of the Massif des Grandes Rousses, the Club Med Alpe d'Huez 4Ψ Resort has a large terrace and 18-metre pool that stretch out above the pastures of Huez and the Oisans Valleys. Biking paradise, yes, but there's more to it than that! L'Alpe d'Huez is youthful and sporty and popular with both fans of sport and new types of thrills, as well as lovers of nature, well-being, and large families. The Dauphiné is a delight for the eyes and the taste buds. Head off to explore its traditional architecture, its artisans and its local producers.

1.Defina seu critério

Duração da estada

Transporte de

• Todos os preços divulgados têm por base quarto duplo, por adulto, categoria club. Valores estão sujeitos à disponibilidade, lugares limitados. Preço e disponibilidade checados há 24 horas.

2.Selecione o número de convidados para personalizar sua cotação.

Informações úteis

• L ALPE D HUEZ
  • Isère FRANÇA

Nearest arrival points :

Transfers de/para aeroporto Grenoble-St Geoirs

Transfers de/para aeroporto de Lyon

Transfers de/para estação de Grenoble

Transfers de/para aeroporto de Genebra-Cointrin

O que está incluso em sua estada?

• Cozinha Gourmet
  • Bar & Lanches