Kamarina

Kamarina

Itália

Férias na Sicília, aproveitando o Mediterrâneo

South of Sicily, facing the Mediterranean Sea, the Kamarina 3Ψ Resort can be spotted through the olive trees with its old stone walls and antique fountains. Follow the roman paving stones bordered by oleander shrubs and reach the “Villagio”, your own little Sicilian hamlet. Play water polo in Club Med’s biggest freshwater pool. Defy gravity on the flying trapeze and challenge yourselves to a family escape game. Conquer the highest mountain in Europe, Etna, and come back down to the sea to savour fish from the market.

1.Defina seu critério

Duração da estada

Transporte de

• Todos os preços divulgados têm por base quarto duplo, por adulto, categoria club. Valores estão sujeitos à disponibilidade, lugares limitados. Preço e disponibilidade checados há 24 horas.

2.Selecione o número de convidados para personalizar sua cotação.

Informações práticas

• LOCALITÀ SCOGLITTI
  • RAGUSA
  • Sicily-Ragusa Italy

Nearest arrival points :

Transfers de/para aeroporto de Catânia

105 minutes

Transfers de/para aeroporto de Palermo

240 minutes

Transfers de/para o aeroporto de Comiso

30 minutes

O que está incluso em sua estada?

• Clube Infantil de 4 a 17 anos
  • Cozinha Gourmet
  • Bar & Lanches
  • Esportes & Atividades