Les Arcs Panorama

Club Med
Les Arcs Panorama

França

An Alpine break amidst a sea of pine trees

Nestled at nearly 1,800 metres above sea level in the middle of a forest clearing, the Club Med all-inclusive Arcs Panorama Resort is a curvy structure made of glass, wood and raw stones. From your room, enjoy a 180° sunrise over the Tarentaise Valley, the Mont Blanc and its eternal peaks. Immerse yourself in the scandinavian atmosphere and plunge into a universe of enchanted forest. On the terrace of your 5Ψ Luxury Space, let your eyes be entertained by the pop sculptures of animals from the undergrowth. Key, lift pass even in summer, you have everything at hand to discover the trails as a family.

1.Defina seu critério

Duração da estada

Transporte de

• Todos os preços divulgados têm por base quarto duplo, por adulto, categoria club. Valores estão sujeitos à disponibilidade, lugares limitados. Preço e disponibilidade checados há 24 horas.

2.Selecione o número de convidados para personalizar sua cotação.

Informações úteis

• BOURG-SAINT-MAURICE
  • BOURG-SAINT-MAURICE 73700
  • Alta Savoie - Arc 1600 FRANÇA

Nearest arrival points :

Transfer de/para aeroporto Grenoble-St Geoirs

Transfer de/para aeroporto de Lyon St Exupéry

Transfer de/para estação de Bourg St Maurice

Transfer de/para aeroporto de Chambéry-Voglans

Transfer de/para aeroporto de Genève-Cointrin

O que está incluso em sua estada?

• Cozinha Gourmet
  • Bar & Lanches
  • Esportes & Atividades
  • Entretenimento diário & noturno