Opio en Provence

França

Opio en Provence

França

Relaxe em meio à plantação de oliveiras

In the hinterland of Cannes, the Club Med Opio en Provence Resort and its 100 hectares of vegetation dominate Provence. Starting early morning, enjoy the rolling valleys of its 9-hole golf course. Practice your juggling skills at CREACTIVE by Cirque du Soleil. Improve your tennis serve with the picturesque village of Châteauneuf de Grasse as a backdrop. Get together with friends for a traditional game of petanque under the cypress trees. Relax in the Zen pool, set in the heart of the region’s largest olive grove and try home-made olive oil. Savour this taste of Provence at your own pace.

1.Defina seu critério

Duração da estada

Transporte de

• Todos os preços divulgados têm por base quarto duplo, por adulto, categoria club. Valores estão sujeitos à disponibilidade, lugares limitados. Preço e disponibilidade checados há 24 horas.

2.Selecione o número de convidados para personalizar sua cotação.

Informações práticas

• CHEMIN CAMBARNIER-NORD
  • OPIO
  • Alpes Maritimes France

Nearest arrival points :

Transfers de/para aeroporto de Nice

30 minutes

Transfers de/para aeroporto de Cannes

50 minutes

O que está incluso em sua estada?

• Clube Infantil de 4 a 17 anos
  • Cozinha Gourmet
  • Bar & Lanches
  • Esportes & Atividades