Especial Fim de Ano

Fim de Ano no Club Med

FAÇA O SEU FIM DE ANO SER INESQUECÍVEL

Nada como uma atmosfera mágica para fazer com que as suas férias de final de ano em família sejam maravilhosas. Nós oferecemos a visita do Papai Noel, a decoração da árvore de Natal e uma ceia completa, para que você e sua família sejam transportados a e…

Véspera de Natal

O QUE ESPERAR

4:30pm: Santa usually arrives with his sleigh but sometimes he arrived by helicopter or snow groomer depending on the Resort.

7pm: Enjoy pre-dinner drinks and gourmet snacks, with Christmas elves.

8:30pm: Tuck into a buffet fit for am king!

10:30pm: Celebrate Christmas with a show full of surprises both for kids and later for adults.

Natal na Neve

Dia de Natal

O QUE ESPERAR

8am - 12:30am: savour the Christmas special buffet offering endless festive treats.

5pm: All children under 12 will receive a Club Med gift during the distribution ceremony.

Natal no Caribe

Véspera de Ano Novo

O QUE ESPERAR

7pm: Enjoy pre-dinner drinks and gourmet snacks, with foie gras and festive cocktails.

8:30pm: Tuck into a buffet perfect to see into the New Year!

10pm: New Year show both for kids and later for adults.

12pm: Happy New Year celebration with lots of surprises - fountains of champagne and fireworks.

12:15pm: Reading of the prayers in different languages then party in the main bar.

Nossas recomendações de Resorts para as suas Férias de Natal