Seichelles
Seychelles

Restrições de Viagem Covid-19

safe together logo

Para que você e sua família possam aproveitar as férias com tranquilidade e segurança, pensamos em cada etapa da sua jornada. As medidas de higiene e segurança adotadas para o Seguros Juntos são a combinação das recomendações da Organização Mundial da Saúde (OMS), autoridades locais e um comitê científico internacional qualificado.

Por favor, note que esta informação advém do serviço Sherpa e que eles farão todo o esforço para assegurar que esta esteja precisa a atualizada, dado que regulações de viagem estão sujeitas a mudanças constantes.

Seychelles

Seichelles

Tripadvisor: 4.5

Your private archipelago corner

Immerse yourself in a real paradise of green and blue and explore the little islands set in the Indian Ocean and their tropical flowers. At the heart of the Seychelles archipelago and a protected national marine park, the island of Saint Anne is home to a single and unique hotel: the Club Med Seychelles Resort. Adults and children will awaken their inner Robinson Crusoe on a holiday in total harmony with nature and where many of the activities are directly connected to the Indian Ocean and its sublimely beautiful scenery. Trekking, free diving and glass-bottomed kayaks are just some of the pleasures that can be shared, all designed to promote well-being and induce happiness in every member of the family. Turquoise waters, white sandy beaches edged with rocks, hills covered in lush vegetation - looks like you've found the backdrop to your next holiday.

O que está incluso em sua estada?

• Ski Pass & Aulas
  • Clube Infantil de 4 a 17 anos
  • Cozinha Gourmet
  • Bar & Lanches
  • Open Bar

Informações úteis

• Saint Anne Island
  • Saint Anne Island, Victoria, Mahé
  • SEZ
  • Republic of Seychelles

Nearest arrival points :

Aeroport Victoria Seychelles

*at extra cost

Sustainability is part of the journey
A water glass bottling plant onsite ​
The elimination of single-use plastics has been achieved through an on-site water bottling facility.​ ​

1.Escolha suas datas de chegada e de partida

2.Selecione o número de convidados para personalizar sua cotação.

Seguros Juntos: atualizamos e reforçamos os nossos protocolos de Higiene e Segurança do Club Med foram reforçados para sua viagem.

As medidas adotadas para o Seguros Juntos são a combinação das recomendações da Organização Mundial da Saúde, autoridades locais e um comitê científico qualificado. A nossa prioridade é o cuidado com você, sua família e nossas equipes que irão recebe-los.